poniedziałek, 28 maja 2012

Dendrytowy

Wisior wykonany na zamówienie dla mojej koleżanki.
Ten piękny agat dendrytowy koleżnka dostała od swojego brata, którego on sam oszlifował :)
Do projektu użyłam 5-ciu rodzajów grubości drutu. Każdy grubszy drut został ukształtowany, a następnie młotkowany. Wisior składa się z 4 elementów: części dolnej i górnej oraz dwóch elementów umieszczonych po boku. Całość została połączona cieńszymi drutami 0,3 i 0,4 techniką wire-wrapping.
Podstawa natomiast jest lutowana, co daje inny efekt.
Pomiędzy druciki wplotłam małe fasetowany spinele oraz małą łezkę onyksu u dołu wisiora.

Projekt ten to było dla mnie ogromne wyzwanie, było duuużo "plątaniny", a poza tym nie robiłam jeszcze tak bardzo przestrzennego projektu, w którym musiałam połączyć 4 elementy jednocześnie :)

Mam nadzieję, że się spodoba :)






Tutaj jeszcze bez łańcuszka:




 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...