piątek, 25 maja 2012

Targi VicenzaOro Spring (Vicenza, Włochy)

Te 10 dni były niezwykle pracowite, ale i ekscytujące :) Podróż zaczęłam od wyjazdu do Krakowa na targi Jubinale. Targi udane, spotkałam przemiłych ludzi, zarówno klientów jak i wystawców, no i niesamowitych artystów. Miło jest nacieszyć oko piękną biżuterią i porozmawiać z jej twórcami.

Zaraz po targach szybkie pakowanko i w drogę na kolejne. Tym razem do Włoch na VicenzaOro Spring. Na targach widziałam cudne minerały, m.in. rzeźbione kwiaty z jadeitu (bagatela tylko 50 euro za kwiatek 2 x 2 cm ;) ), minerały w szlifie flat cut, którego w Polsce jeszcze nie widziałam, no i oczywiście przepiękną biżuterię. Wzory włoskiej złotej biżuterii są dosłownie "wypasione", ale i pieczołowicie chronione, tak więc zdjęć nawet nie próbowałam robić ;) Tutaj link (KLIK) do posta z poprzedniej edycji targów VicenzaOro Winter, jakby ktoś chciał zajrzeć :)

W tym samym czasie, korzystając z tego, że VicenzeOro odwiedza naprawdę przeogromna ilość ludzi, zaraz obok są inne targi, Palakiss. Są dużo mniejsze, ale równie przyjemne, a i nawet spotkałam tam naszych rodaków :)

Na samym końcu, już po wyjeździe z Vicenzy pojechałam do Verony, gdzie dosłownie na godzinkę zajrzałam na targi Verona Mineral Show. Niestety godzinka to było za mało ;)

Oczywiście nie byłabym sobą, gdybym nie przywiozła sterty ukochanych kamolków:

Drobne oponki i kropelki:


Nieco większe oponki i przepiękny niebieściutki akwamaryn:



Kosteczki pirytu, agatu i kwarcu lemon :)



Łezki, kropelki, cebulki:


Na zielono, chryzopraz :)


Na turkusowo, chalcedon:


Na granatowo, lapis lazuli:


Rzeźbione kwiaty (ametyst, cytryn, kwarc lemon):


Piękne kaboszony kamienia księżycowego:


Oraz fasetowane minerały, kwarc brandy oraz cytryn madeira! :)


No i to by było na tyle, uff! Pisałam tego posta dobre 2 godziny, chyba wyszłam z wprawy ;)

4 komentarze:

  1. Te kamole! co jeden to piękniejszy. Naprawdę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A kupiłaś coś na targach w Vicenza? Gdzie masz galerię z biżuterii która powstała po inspiracją tymi targami?

    Greg
    www.AnKaBizuteria.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Te minerały ze zdjęć są z targów :) A biżuteria, w sumie to te targi utknęły mi w pamięci na dobre ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...